Aby bezproblemowo i optymalnie przydzielać sprzęt ciężki, narzędzia i brygady budowlane do budów potrzebne jest specjalistyczne narzędzie. Usprawnij komunikację między kierownikiem narzędziowni, a placem budowy wdrażając funkcjonalność zarządzania zasobami w platformie Connecto.
Proces obsługi zasobów to nie tylko magazyn sprzętu ale też szereg dokumentów do jego obsługi, pośród których możemy wymienić Wydanie, Zwrot, Rezerwację i Zniszczenie oraz Karty Paliwowe, Delegacje czy Karty Zdarzeń (zakup, awaria, remont itp.)
Jako kierownik budowy możesz stworzyć dokument rezerwacji maszyny podając okres wypożyczenia, osobę odpowiedzialną i kontrakt, na który ma być wydana. Po akceptacji przez kierownika narzędziowni możesz pobrać maszynę kwitując dokument Wydania. Po zwrocie sprzętu do centrali wypełnisz kartę zwrotu maszyny, która jednocześnie jako dokument rozliczający może obciążyć budżet kontraktu.
Jeżeli maszyna będzie miała przyporządkowaną wartość osobodnia pracy to prosty algorytm może wyliczyć koszt wynajmu w zależności od wcześniej skonfigurowanych czynników. Koszt eksploatacji maszyny możesz też rozbić według odpowiedniego klucza na wszystkie prowadzone aktualnie prowadzone budżety projektowe.
Dostępność sprzętu i brygad możesz obserwować w skali całego przedsiębiorstwa w podziale na interesujące Cię kategorie w oknie harmonogramu zasobów. Jednym przyciskiem dodasz nową rezerwację lub otworzysz okno interesującej Cię maszyny.
Jako kierownik narzędziowni skonfiguruj zestaw powiadomień, który wyśle notyfikację lub wiadomość e-mail w przypadku zbliżającej się daty przeglądu, ubezpieczenia lub w momencie, gdy któreś z zasobów nie zostanie zwrócone w zadeklarowanym czasie.
Specjalne, dedykowane dla Ciebie analizy odpowiedzą na pytanie, które maszyny są najbardziej awaryjne, czy też które najbardziej eksploatowane. Na podstawie tej wiedzy podejmiesz decyzję o potrzebie zakupu nowej maszyny lub sprzedaży już posiadanej.