CRM dla deweloperów w platformie Connecto

Rozwiązanie pozwala na stworzenie szytego na miarę systemu z bazą potencjalnych klientów, inwestycji i całym procesem obsługi sprzedaży od działań marketingowych po podpisanie umowy. Przedstawiamy CRM dla deweloperów!

Jak działa CRM dla deweloperów?

Platforma Connecto to nie tylko rozwiązania informatyczne związane z planowaniem i realizacją budowy dla generalnych wykonawców i podwykonawców. CRM dla deweloperów jest systemem informatycznym stworzonym z myślą o specyfice tej branży. Dzięki niemu można znacznie usprawnić i ułatwić wszystkie procesy związane z budową oraz sprzedażą bądź najmem nieruchomości. Pozwala planować oraz realizować wszelkie działania z generalnymi wykonawcami lub podwykonawcami za pomocą jednego programu.

System pełni rolę bazy Klientów i inwestycji, gromadząc wszystkie najcenniejsze dane w jednym miejscu. Do tego da się z jego pomocą przeprowadzać cały proces obsługi sprzedaży – od działań marketingowych, aż do momentu podpisania umowy. Przy tym usprawnia, a nawet automatyzuje wiele formalności.

W CRM dla deweloperów można uwzględnić również moduł elektronicznego obiegu dokumentów, który pozwala łatwiej, szybciej i bezpieczniej przekazywać najważniejsze pisma. W ten sposób da się kompleksowo zarządzać nie tylko fakturami, ale też umowami i zapytaniami ofertowymi.

CRM dla deweloperów - obsługa klienta
fot. Przykładowy wygląd wyszukiwarki inwestycji na sprzedaż. Widok dla handlowca

Baza lokali i inwestycji

Już na etapie rozpoczynania inwestycji w CRM dla deweloperów zdefiniować można podział obiektu na lokale. Baza sprzedażowa bogata będzie we wszystkie kluczowe informacje, takie jak aktualne i historyczne ceny, powierzchnia i cechy lokalu, pełna dokumentacja z rzutami i fotografiami oraz wszelkie inne mniej lub bardziej standardowe dane.

Cenami można zarządzać w skali pojedynczego lokalu i całej inwestycji. Z poziomu okna lokalu dowiemy się, ilu potencjalnym klientom przedstawiono mieszkanie w ofercie, a ilu poszukuje lokalu o podobnej charakterystyce, ale jeszcze nie miało okazji zapoznać się z naszą nową ofertą.

Dodatkowo otwartość na integracje z innymi systemami pozwala połączyć CRM dla deweloperów ze stroną internetową i systemem finansowo-księgowym (ERP dla budownictwa). Dzięki temu jego wdrożenie w firmie przebiega szybko i bezproblemowo.

Obsługa potencjalnego klienta i sprzedaż

Nie zmieniaj swojej strategii sprzedażowej, którą wypracowałeś. Dostosuj CRM dla deweloperów do swoich wymagań i realizuj proces sprzedaży zgodnie z utartą ścieżką. Adaptuj narzędzie wraz ze zmianą strategii i wzrostem firmy. Każdy z handlowców zostanie wyposażony w narzędzia potrzebne do pełnej obsługi klienta oraz komunikacji ze wszystkimi działami firmy.

Poza podstawowymi funkcjami potrzebnymi do codziennej pracy, takimi jak wbudowany klient poczty, komunikator, lista mieszkań, inwestycji i potencjalnych klientów wraz ze szczegółowymi danymi na ich temat, handlowiec otrzyma również mechanizmy, które ułatwią i zautomatyzują proces sprzedaży lokalu.

Na podstawie danych otrzymanych przez potencjalnych kupców wygeneruje z poziomu konkretnego lokalu listę potencjalnych chętnych, z którymi powinien się umówić. Natomiast z poziomu okna potencjalnego klienta automatycznie stworzy listę lokali, które są zgodne lub bliskie jego preferencji.

Z pomocą CRM dla deweloperów każdy pracownik bez problemu przygotuje plan spotkań, który zostanie odzwierciedlony w kalendarzu. Ten może udostępnić współpracownikom, a także zintegrować z zewnętrznymi programami pocztowymi i terminarzami.

CRM dla deweloperow w systemie Connecto DMS
fot. Moduł kalendarzy pracowników i zasobów w platformie Connecto

Wszystko w jednym miejscu

Otwierając okno spotkania handlowiec otrzyma wszystkie informacje o potencjalnym kliencie – jego preferencjach, historycznych ustaleniach, poprzednich ofertach itp. Bez problemu stworzy nową ofertę lub przekształci już istniejącą w umowę zakupu bądź najmu.

Wyniki swojej pracy każdy handlowiec i jego przełożeni mogą wizualizować w postaci wykresów i raportów Business Intelligence, które w ramach uprawnień można tworzyć i analizować z poziomu Centrum Raportów. Te najczęściej używane da się subskrybować w postaci okresowego wysyłania wiadomości e-mail z raportem do wybranych osób albo umieścić na spersonalizowanym pulpicie użytkownika.

Opisane funkcje systemu to zaledwie kilka przykładów tego, jak do czego może być wykorzystywany. Tworząc CRM dla deweloperów personalizujemy pogram zgodnie z oczekiwaniami naszego Klienta. Zanim zaczniemy prace ustalamy wszystkie szczegóły oraz przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową. W ten sposób pomagamy dobrać rozwiązania, które rzeczywiście są niezbędne i przyczyniają się do rozwoju działalności. Dobra organizacja to podstawa – dzięki niej można zwiększyć zyski oraz osiągnąć wiele innych, wymiernych korzyści.

—-

Chcesz wdrożyć CRM dla deweloperów? Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz





Firma

NIP

Osoba kontaktowa

Adres e-mail

Telefon